Vereniging het Zonnehuis

Bestuur

Tijdens de Algemene Ledenvergadering op 24 mei 2017 heeft bestuurslid Wendela Sandberg afscheid genomen na 7 jaar bestuurswerk. Zij is hartelijk bedankt voor haar inzet en bijdrage om kunst, cultuur en zorg met elkaar te verbinden.

Tijdens de Buitengewone Ledenvergadering op 26 september 2017 is Mark Janssen toegetreden als bestuurslid van Vereniging Het Zonnehuis. Hij zal voorgedragen worden als lid van de Raad van Commissarissen van samenwerkingspartner Leyden Academy on Vitality and Ageing. Mark Janssen kent het gedachtegoed van Jo Visser als voormalig voorzitter van de Zonnehuis Groep en als bestuurder van Zonnehuisgroep Vlaardingen.

Voorzitter Maarten den Ottolander en vice-voorzitter Trudie Siegerink dragen hun taken officieel over na de officiƫle omzetting van Vereniging Het Zonnehuis in stichting Jo Visser fonds. Tijdens het Zonnehuis-dinerdebat op 8 november 2017 zal er afscheid van hen genomen worden.

De verdeling van het bestuur ziet er als volgt uit:

voorzitter: drs. Jenneke van Pijpen, programmamanager Ben Sajetcentrum Amsterdam

penningmeester: drs. Kees de Graauw MBA, zelfstandig consultant

algemeen lid: drs. Mark Janssen, lid Raad van Bestuur Franciscus Gasthuis & Vlietland

Het bestuur verricht haar werkzaamheden onbezoldigd.