Vereniging het Zonnehuis

Expertisenetwerk Levensvragen

Vereniging Het Zonnehuis is sinds 2008 kernpartner van het Expertisenetwerk Levensvragen en  Ouderen. Dit samenwerkingsverband zorgt ervoor dat ouderen kunnen rekenen op aandacht voor en aandacht bij hun levensvragen. Vrijwilligers en beroepskrachten worden getraind in wat levensvragen zijn en hoe aandacht voor zingeving kan bijdragen aan het mentaal welbevinden van (kwetsbare) ouderen. Voor meer informatie: www.zorgvoorbeter.nl/welbevinden.

De Trainingswinkel is een gezamenlijk initiatief van de kernpartners van het Expertisenetwerk Levensvragen en Ouderen. Voor meer informatie www.netwerklevensvragen.nl/trainingswinkel. U kunt hier de folder 151015 Deelfolder trainingswinkel Relief downloaden.

logo Netwerk